Mys!



Dagarna går, det står ju inte på nu förren det är 2010, och jag kan säga att 2009 har vart ett bra år,
och jag hoppas att nästa år blir ännu bättre :)) Men det är ju så att det är blir vad man gör det till.
Jag gav mig fan på i början av sommaren att jag skulle få något slags jobb och det fick jag ju,
började i hemtjänsten i somras sen har det bara fyllts på, nu är jag på hemtjänsten och 3 olika brukare
som personlig assistent. Jag tror varkligen att ger man sig fan på en sak, så går det.
Det var en som sa till mig, att söker man efter lyckan så finner man det, tillslut..
jag tror inte att man ska vara så kräsen på vart eller vad man vill jobba med i dagens samhälle,
man kan inte söka jobb på tex bara en affär, man måste vidga sina vyer..
Hemtjänsten är inget jag vill jobba med resten av livet precis, men jag trivs och är nöjd just nu.
Personlig assistent blir jag nog mer långvarig i, är ju perfekt att jobba extra där när man ska plugga
som jag har tänkt att jag ska göra om nått år, plugga alltså.. Men det blir när Lucas blir lite större!

Igår var det julmarknad här i Sundborn, jag och Lucas var ute på byn och tittade lite,
sen åkte vi häst o vagn runt på byn vid carl larsson gården och sen runt kyrkan, jag kommer
aldrig tröttna på att titta på sundborns kyrka, det är så jävla vackert  där.. Det är verkligen bland
de finaste platserna jag vet, och jag finner sån ro där.. I love it!
Lucas satt som ett ljus hela färden, tyckte att det var jätte mysigt <3
Sen gick vi in och åt, o fikade lite lussebullar o julmust.. Myspys.
Jag NJUTER verkligen dessa dagar med min son!
Sen bar det av till jobbet, och det var skönt att jobba på hemtjänsten igår, vi går ju runt till allihopa,
och det var ju så härligt väder igår och det snöade ju faktiskt också :)) !

Idag har de Lucia på Lucas dagis, ska bli kul. Första Lucia tåget han är med i :)
Imorgon är han bjuden på Julbord på dagis, roligt att han också får äta där!

Nej jag har väl inte så mycket mer att säga..

Det kommer lite bilder sen vid ett annat tillfälle..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0