Julen är här!


God Jul så här i efterskott, hoppas alla hade en bra julafton med mycket god mat och
trevligt sällskap !

Har inte uppdaterat här på ett par dagar, har jobbat och sen har det vart en massa fix innan julen..
Har kokat knäck, kokat chokladkola, bakat lussebullar, rullat köttbullar, fixat julskinkan och allt
annat som skulle vara fixat till självaste julafton!

Den 23e så hade vi köpt Bingolotter till uppesittarkvällen, dukat fram en massa godsaker och bara
myste.. Men ingen vinst vart det men var bra nära jätte många gånger..
Jag som hade hoppats på att vinna en bil eller något annat roligt..
Men det går ju flera tåg ;P !

Igår då, självaste julafton så började vi morgonen med julgröt, eller jag och Lucas.. Christer äter ju inte
gröt.. Sen vid 14 tiden anlände allihopa, Mamma Roland Tobbe Jocke Jessica Linnéa och Rasmus..
Nästan hela familjen samlad, bara Fredrik Julle och Pappa som fattades..
Medans alla satt och tittade på Kalle Anka, så stod jag i köket och fixade med all mat, första gången
i hela mitt liv jag missar kalle.. tacka vet ja när man var liten när mamma fixade all mat det var tider
det! Men nu är man själv vuxen och får ta sitt ansvar..
Åt en massa god mat, öppnade julklappar.. Var ut en sväng på kvällen och gick en runda, jag var
alldeles varm av allt fixande!
Sen vart vi vakna ett tag, Lucas var uppe alldeles för länge, men det var ju julafton :) !
En hel lyckad dag/kväll ialla fall .. <3

_____________________________________________________________________________

Det har vart en del jobbiga nätter nu, Lucas har hostat o hostat nätterna igenom så vi har knappt
sovit någon av oss.. Igår gjorde jag egen hostmedicin :P
Och tro på fan att hostan blivit bättre så inatt sov vi ialla fall.. skööönt!
Sen sov vi enda till 10 imorse och det var skönt..
Nu ska vi försöka få igång rutinerna igen, de har svajat lite i dom några dagar nu..
well well!

Nu ska Lucas snart sova lite middag och jag ska plocka lite här..
Varför känns denna dag så seg ???

Blir nog en sväng till farmor o farfar sen med lite julmat, vart ju rätt mycket över och allt det kan
ju inte vi äte upp..
Får bli i säng tidigt ikväll, ska upp till Leksand imorgon o äta lite hos mamma!

Fortsatt trevlig helg..

Kommentarer
Postat av: stefan

Hejsan goding!

Jag tycker du ser otroligt sexig ut, blir verkligen tänd av dina vackra & sexiga

bilder, phu, du får allt blod att rusa till ett & samma ställe. ;-)

En ynnest att se på dina vackra bilder!

Grrr ;-) Om du vill kan jag runka min bjässe för dig i webcam ??! [email protected] ;-)

2009-12-26 @ 23:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0