Jogging sucks!


Jag har bestämt tatuering nu, så det är de enda som jag tänker på .. Haha..
Har inte kunnat somna än, för jag funderar lite på den ena tatueringen om jag ska
ha texten på svenska eller engelska, det lutar åt att det blir på svenska..
sen är jag väl lite nervös, kan tänka mig att det gör ont att tatuera sig på underarmen
vid handleden är ju så tunt skinn.. Någon som tatuerat sig där ?? Känns ??

Har vart fullt upp här idag, me like!
Lämna på dagis - tittat på Johan Falk film - dammsuga - torka golv -
hämta dagis - göra lunch - lägga lilleman - väcka lilleman - martina, oliver o ellen kom -
fika - gå till bibblan - hämta jesper på dagis - gå hem - vara ute - göra middag - äta - städa -
duscha - se på tv..
Det var min dag!

Det var jätte trevligt att ha martina o barnen här, imorgon när jag lämnat lilleman på dagis så
far jag dit och får umgås med min vän, prata o dricka thé en ondagsförmiddag är inte fy skam.
Blir alldeles för sällan!
Och det blir bara vi, inga barn.. DET Var längesedan..

Sen börjar jag jobba kl 15, ska bli lika trevligt som vanligt i hope :)) !

Har blivit bokad hos en annan brukare 4 nätter på 8 dagar, det känns jävligt jobbigt faktiskt..
och sen att jag funderar fram o tillbaka om hur jag ska göra med jobbet hos denna brukare,
lutar nog åt att jag gör de passen jag har sen blir det inge mer.. Som det känns för mig just nu,
jag känner att jag måste trivas till 99 procent ialla fall på jobbet, annars blir det inte bra..
Jag ska fundera lite så får vi se..

nu börjar huvudvärken komma, så ska väl krypa till kojs..
Natti!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har en tatuering på handleden och jag tyckte inte det gjorde så ont, det sved mest. Dom tatuerar inte lika djupt där heller. Har även en på armen och den kändes ju betydligt mer, men man är väl olika känsliga mot smärta oxå!

2009-12-09 @ 07:11:06
Postat av: Therese

Det är bara dom första minuterna som de känns sen blir det bedövat så då känner man inget :) Har ju två på underarmarna :P Hoppas det blir bra :D

2009-12-10 @ 00:58:23
Postat av: jennifer

nejdå sofia,jag har en på handleden och den gjorde inte alls ont,"sved" typ lite i början eller vad man ska säga men gjorde inte ont! sen är ju alla olika när det gäller hur dom upplever saker-go for it!

2009-12-17 @ 22:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0