Ja..


Jag har börjat tänka på saker och ting på ett annat sätt,
jag har börjat se allt med ett annat perspektiv.
På en vecka har en person fått mig att förstå, att tänka klart,
och vad som är viktigt här i livet.
På en vecka!
Jag är så facinerad av denna person, så tagen.. Det är en väldigt klok människa..
Jag har gråtit denna vecka pga saker som tagits upp när vi pratat, men det
har vart så nyttigt för mig..
Jag har mycket kvar att lära, men jag är på god väg.
Man ger och man tar..
Allt har en mening och jag vet varför jag träffade denna person just nu,
vad denna person betyder för mig.
Denna person sa till mig idag varför denne tror att vi träffades, vad det var för mening
och jag vet också!
Allt händer av en anledning..
Tack för allt!

__________________________________________________________________

Just idag är jag stark, just idag mår jag bra jag har väntat så länge på just den här dan!!!!

Det kan man verkligen säga.. Så beskriver jag min dag!

______

När jag kom hem från jobbet hade vi besök av Anneli o Mathias med barn :)) Det var riktigt trevligt,
det var såå länge sedan vi såg dom sist. Åh va stora små prinsessorna hade blivit <3
---

sen spelade jag o Lucas lite Byggare Bob tvspel, nu sover han gott.. Jag kanske också ska sova
några timmar, jobbar natt imorgon.. men ska nog försöka sova på dagen en sväng om jag lyckas..
Har fått några nattpass framöver, det känns helt okej..
men två av nätterna är på ett ställe där jag ej gått intro natt så vi får se hur det blir..
men det går nog finfint! ..

Ska fila lite mer på min kommande tatuering också, det blir nog super!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej gumman!!

Det va verkligen kul att träffa er igen!! Va ju ett tag sen sist!!

Han är så mysig lille Lucas... Så söt!!

Han va så gullig... Molly hade tagit hans ena tåg och satt å gnaga på... Då gick han fram till henne och tog den från henne och sa: Den ska man inte äta på (nått i den stilen) sen tog han och kollade i hennes lilla mun så hon inte hade nån liten del kvar!! Hahaha... Såg så sött ut!! Gullungen!!



Hoppas vi ses snart igen!!



Stor Kram liten puss

2009-12-06 @ 01:22:49
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0