FETTO!


TRÖTT PÅ ATT VARA ETT FETTO!!!

Ja visst så fet är jag inte, men jag själv ser mig som fet.. Och jag är så trött på att vara så stor
och att jag gick upp så mycket i vikt nu vid jul gör att jag mår ännu dåligare..
Rör på mig det gör jag ju, en massa varje dag. Så det är inte där felet ligger..
Det måste ju vara det jag äter, så om NÅGON som läser denna blogg vet vad man bör äta för att
gå ner i vikt och vad man bör undvika, snälla du skriv en lista till mig!
Jag är så jävla trött på mig själv, jag har nu bestämt att från nyår så börjar kampen på viktnedgång,
men bara för att jag själv ska må bra!!
För mig finns ingen perfekt kropp, men om man själv mår dåligt över hur man ser ut, då är det ju
inte bra.. Så jag jag bestämt att jag ska gå ner ialla fall 10kg till sommaren, är ju inte så orimligt
faktiskt, MEN saken är ju den att jag alltid tappar lusten till att fortsätta efter 3 dagar då lägger jag av..
Jag har aldrig förut riktigt försökt gå ner i vikt, bara försökt vara nyttig..
Men nu efter dessa 8 kg, så vill jag ha bort dom från mig kropp genast.. Helst hade de inte ens kommit..
Imorgon blir det myskväll, och den 1 januari är det gottis stopp på vardagarna och så måste jag börja äta
bättre.. Men jag skulle behöva nått att sträva efter, för själva vikten är inte såååå viktig för mig endå
efter några dagar det går i vågor, men börjar man skulle det ju vara bra om man fortsatte..
Så ja jag skulle behöva någon sporre, som när jag va yngre fick jag godisförbud och skulle jag klara ett helt
år utan godis fick jag 1000kr av mamma och 1000kr av pappa, och jag klarade det galant..
Så är det någon som vill ge mig nått om jag går ner 10 kg så säg till vettja ;P !

Ne nu ska jag väl gå och sova..
Ska upp o jobba 7.15 imorgon och det är inte så kul när de är -24 grader ute..
Hål i skorna så går runt med blöta fötter flera timmar, in i värmen, ut i kylan, in i värmen
ut i kylan.. hela dagarna..
Men det är ett jobb :)) !
I Januari börjar jag intron i SUNDBORN äntligen haha, ja det var verkligen på tiden.. var ju aslänge
sedan de ville att jag skulle börja.. ska bli så skönt att slippa ta bilen när man jobbar här,
det spar man ju lite slantar på ialla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0