.....................


Jag känner mig fortfarande konstig..
De senaste dagarna har jag haft så djupa samtal, och personliga..
Det har vart både jobbigt och skönt..
Att öppna sig för en människa som man knappt känner, men mest har det
känts skönt.. pratat om allt mellan himmel och jord.
Jag har fått en annan syn på saker och ting, jag tänker annorlunda nu..
Det har gjort mig gott! Det har stärkt mig!

____

Jag har jobbat hela veckan nu, jobbar imorgon också, och natt på söndag.
Ja, jag gjorde intro på natt i veckan, första gången jag jobbade natt det var helt okej
men det är säkert mycket lättare när man är två, så när jag ska jobba själv på söndag
kanske det kan bli tungt. Det är vaken natt, och om brukaren sover hela natten så måste
jag försöka sysselsätta mig med nått, får hyra någon bra film, en romantisk komedi skulle sitta
finfint, någon som har nå bra förslag ??
Kommer bli konstigt att åka till jobbet till 20.30...
har fått en massa nätter jag ska jobba nu, men antar att det är så att det oftast fattas folk på
nätterna..

Har inte så mycket mer att förtälla just nu.. är tom på ord..

Älskar dig Lucas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0