Bara för att..


Klockan är nu strax efter 06 och jag har snart bara 2 timmar kvar på jobbet och jag kan lova
att det är skönt att jag inte jobbar vaken natt nu på ett tag, det tar på krafterna...
Spec när man inte kan sova på dagen, men jag är stolt nu att jag endå klarar att jobba natt..
Men har insett att jag blir några kilo tyngre på kuppen också, tyvär..
Seriöst så är dubbelhakan större nu, jo jag svär...
Men det är ju så för att hålla sig vaken när man är som tröttast så måste man äta nått,
ja ialla fall jag.. Jag vill nog inte ens skriva vad jag har ätit i natt..
Eller iofs så farligt är det väl inte, lite choklad (hmm lite ;P ) några bilar, 4 mandariner o en massa
loka.. sen åt jag en liten baugette här också men det var ju på kvällen, som kvällsmat så det
räknas väl inte.. hehe..
och genom att man inte rör sig så sätter sig allt som ett smäck.. NICE!
Men som säkert många andra så säger jag att efter nyår då ska jag börja på ny kula,
och alla vet väl hur det går med nyårslöften ?? Ja jag har hört att dom är till för att brytas..
ETT år har jag hållt ett nyårslöfte, det var ett år när jag skulle ha godisförbud och skulle jag klara det
skulle jag få 1000kr av mamma o pappa.. Och jag klarade det :)) Fick ju äta chips ialla fall..
Men måste ialla fall sluta äta godis på veckodagarna,men hur lätt är det nu då precis innan jul,
det är ju nu man ska fetta sig  i en massa godsaker.. haha..
ja den senaste tiden har det blivit mycket fikande hemma hos oss, men det är ju så mysigt..
lite kvällsfika med tända ljus .. Myspys!

Jag har sett två filmer, och det finns ingenting att se på tv nu.. så jag vette fan vad jag ska
hitta på... springa runt lite i lägenheten kanske ? skulle nog behövas för jag har fasiken ont i
benen av att jag suttit still så länge, finns ju ingenstans man kan lägga sig o sträcka på
sig heller..

Kallt är det ute också känner jag när jag går ut på balkongen för att piggna till..
Skrapa rutor o köra trötter hemmåt om en liiiten stund..
jag längtar hem till min säng, men tomtesängkläder..
till min kära son <3 och till min älskade sambo <3
tiden går fort snart 5 o halvt år har jag o Christer vart tillsammans, och lucas är över 3 år..
vart tar tiden vägen ??

Ne nu ska jag ut igen.. zzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0