Asshole!


Sitter och räknar minuterna innan jag ska slänga mig i sängen, bara måste ju se Ullared först
hade velat se mamma till en mördare  också men orkar inte vara vaken till 22 det är helt
omöjligt.. Men undra om man kan se det på tv4play? eller vad det heter..
När jag kom hem imorse sov jag 2 timmar, fattar inte varför jag bara kan sova så liite när jag
ska sova på morgonen ?? är lite irriterande må jag säga.. men sånt är livet
När Lucas sov middag kunde jag inte heller somna..
När han vaknat till så drog vi till stan, lämnade tillbaka film som jag hyrde igår och sen köpte jag
lite inslagningspapper o grejs, har slagit in de flesta julklapparna som är klara, har några fler att
köpa det får bli nästa vecka eller nått.. Har tänkt åka till Valbo ínnan jul också o kika på julklappar,
men när det ska kunna tänkas bli av det är ju en annnan fråga.. ska jag åka så får det bli den 17 eller
18e, men kul att åka själv då.. Nee.. Ska inte ha med Lucas iallafall för tänkte gå på leksaksaffärn där
och handla det som ska handlas..

Imorgon är jag ledig, skönt kan man tycka.. Men faktum är att jag saknar  o jobba fast jag bara vart
hemma några timmar, jag trivs som fan hos denne brukare..
men skönt att umgås lite med min son o bara vara <3
på torsdag ska jag jobba hos en annnan brukare, där trivs jag inte alls lika bra, men jag ger det en
chans till.. sen tycker jag att det 'är viktigt att man trivs med de övriga personal som jobbar där man är,
och av alla brukare jag är hos, trivs jag bäst med brukare o personal bäst hos han jag vart hos mycket nu.
Helt underbart att vara där.. !
Jag mår grymt bra, dessa människor lyfter mig till en nivå som jag inte trodde var möjlig..

Jaja nu ska jag sluta svamla..
och läsa lite med min son innan han ska sova, så han orkar upp till dagis imorgon, var längesedan
jag lämnade honom på dagis. Är christer som har fixat allt sånt där nu..
det är så skönt att han trivs på dagis, hans bästa polare där heter Lucas han också..
Han blir överlycklig när han ser att han är där :)) Lillskrutten, min älskade son <3
Tjo hej,,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0