You know !


Torsdag idag, dagarna flyger förbi varför finns det inte fler timmar på ett dygn..
Har bara slappat idag, och vart på ett strålande humör :D
har fastnat i nått slags lyckorus och vill aldrig komma ur det..
men jag ska väl erkänna att när alla i huset sover och jag är ensam då tänker jag
mycket, då sjunker även humöret en smula.. men jag försöker få bort de tankarna..
Bort med det negativa!!!
Vet inte hur många sånger jag sjungit idag av ren lycka..
Tankekraften den starkaste är sägs det och det tror jag verkligen på.
Eftersom jag en dag bestämde mig att nu jävlar ska jag ta mig från allt som trycker ner mig
här i livet, alla tankar och funderingar som gör mig så nere , alla människor som tar så
enormt mycket energi av mig och jag får inget tillbaka, jag är trött på sånt skit nu!
det är lite roligt för igår när jag var o spådde mig så fick jag ett kort som sa att jag är så
fruktansvärt bestämd nu, nu går jag med stridsyxa..
Hehe... Du anonym som undra vart jag spådde mig så är det hos en karl här jag bor, jätte
duktig och billig, vill du veta mer så skriv en ny kommentar ;P

Sitter här och luktar vitlök ;P Jag och Linda hyrde film och åt chips med vitlöksdip, mumma..
OJ , va klockan så mycket.. haha..
Ne nu lär jag ta och göra mig klar för sängen ska ju upp klockan sex.. ska jobba hela dagen lång
slutar kl 20..  så see you later.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0