wiiiie


Jag har förstått nu och jag vet vad jag vill!!

Idag har jag jobbat, en väldigt lugn dag på jobbet må jag säga.
Och jag har gjort en sån god gärning så ni anar inte, att få en som gråtit i flera dagar
och vill dö, till att vika sig dubbel av skratt.. denne person tycker att jag är väldigt klok.
Jag mår så bra när jag hjälp denne person liiite ialla fall, hoppas på att jag får gå dit mer.
Ska jobba imorgon också men ska tyvär inte till denne person då. !

Efter min o Lucas frukost så va vi och tvättade lite, var ute och myste i det underbara höst vädret,
ni ska se så vackert det är här utanför på morgonen, solen speglar sig i ån och det blåser friska
vindar. I love it !
Imorgon ska vi ockå uoo och ut tidigt hade jag tänkt ;P !
Tog lite kort imorse men jag hittar inte sladden så lägger upp dem en annan dag..
nu ska jag spela på facebook, jag har blivit beroende..

Natti Natti


Det som betyder nått är ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0