i dont wanna feel like this..


Känner mig så ensam.. saknar ...
Är 22 år och har knappt nå vänner, de vänner jag hade vart är ni idag ? ?
Det är sorgligt, jag som alltid vill ha folk omkring mig, det har jag inte nu.
Jag som alltid trott att jag har många vänner, ack så jävla fel jag haft..
Va är det för vänner att ha, de som aldrig hör sig..
Som alltid har nått annat för sig när man frågar om man ska ses.
Va ska jag med sånna "vänner" till.. Har jag levt i en stor lögn, har jag vart blåögd
och inte sett att mina "vänner" kanske inte vart mina vänner..
Jag kan känna sorg när jag ser eller hör ett helt tjejgäng som hittar på saker tillsammans,
varesig det är att äta en bit mat eller gå ut på krogen.. De finns där för varandra..
Kommer jag någonsin få uppleva det ?
Nej jag tror inte det, det kanske är till att vara bitter, men var ska jag hitta nå såna tjejer
som vill umgås med mig..
För visst måste det vara mig det är fel på?
Jag har alltid vart bra för dom när de haft nå problem, de pratar vill ha råd osv..
Men när jag ska börja berätta hur dåligt jag mår, så  oj då de måste visst lägga på..
Inte konstigt att jag håller allt inom mig, jag är van att ingen har tid att lyssna..

MEN sen ska jag vara glad att jag har några vänner som jag verkligen kan kalla vänner,
jag saknar speciellt en så det gör ont i själen, min linlugg.. Läser du fortfarande min blogg ?
Jag saknar dig så, äkta vänskap!!
Spelar ingen roll om man inte pratat med denna tjej på några månader, när vi väl pratar är
det som vi talades vid igår..
<3 <3 <3

Jag hatar när jag är nere, jag vill inte tänka.. Vill inte känna.. Vill inte inse..

___________________________________________________

Lucas min lilla sol,  vad skulle världen och jag vara utan dig?!
Jag ska alltid finnas här för dig, försöka hjälpa dig genom livet i den mån jag kan.
Mitt älskade hjärta! <3
Innan du kom hade jag inte känt riktigt kärlek..

____________________________________________________

Jag är glad men ledsen endå,
jag gråter och skrattar.. Eller skrattar jag så jag gråter..
Jag känner att det hugger i hjärta, eller hugger det i hjärtat av det jag känner..
Jag vill inte känna, vill förneka det jag känner..
Håll andan och gå vidare..
Räkna till tio innan du gör något.. Jag räknar flera gånger..




Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag har inte heller särskilt mycket vänner... Va lättare när man var yngre, =)

2009-08-11 @ 21:21:38
URL: http://kattislindqvist.blogspot.com
Postat av: Elin

Ne jag har inte heller speciellt många vänner kvar:) När man var yngre var man blåögd och umgicks med folk som egentligen bara sårar en. Nu på sista tiden har jag rensat bort allt som inte ger mig något! Något jag själv valt! :) Men visst är det härligt med tjejer som har varandra! Dock är jag mer för att umgås med ett stort grabbgäng istället! De faller mig mer i smaken! :) Tjejer är tissliga ocg tassliga, snackar skit och är så tjejiga! Haha! Men Sofia vi kan väl ta och ses någon kväll? Laga lite mat hemma hos mig eller så? Gör du ihelgen? :) Kram E

2009-08-12 @ 12:56:36
URL: http://elinmariacalles.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan ju va att vissa ser igenom falskhet...

2009-08-16 @ 18:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0