love is life!


Just nu är jag påväg in i en ny fas i livet, vet inte hur jag ska förklara det hela..
Men jag känner att jag sakta men säkert håller på och släpper allt gammal.
Allt som hänt och alla människor som jag inte bör slösa energi på.
Jag har sörjt att vissa personer inte kommer finnas som mina vänner längre,
men med tårarna har också behovet av dom försvunnit.
Att jag gick och kände mig nedstämd och demprimerad så länge utan att förstå
varför jag mådde som jag gjorde, nu vet jag.
De var dessa personer, dessa energitjuvar, att jag ens orkade bry mig och värna om
dessa personer när jag aldrig fick något tillbaka.
Men här står jag nu starkare och visare än någonsin.
Jag har ett psyke av stål, jag skulle kunna kriga med bara psyket mitt så stark känner
jag mig mentalt.
Jag ser ett så starkt ljus som är påväg till mig och mitt liv, jag tar mig närmare och närmare
ytan, än så länge är jag bara vid första ljus strimman, det kommer komma mer ljus
om inte nu så om någon månad, jag bara vet att jag kommer ha ett jobb inom loppet av två
månader, jag känner det så pass starkt och jag hoppas att jag har rätt.

Nu vet jag vad livet går ut på känns det som
Jag tar vara på varje dag, fösöker hålla gott humör hela dagen och bara vara,
vill mysa med min älskade son hela tiden, blir alldeles för lite av den varan.
Han har inte ro till att sitta still i mitt knä mer än några minuter, men det blir många
pussar och kramar varje dag <3
Det känns lite i hjärtat att jag inte kommer träffa lilleman på hela fredagen i stort sett,
åker innan han vaknat och kommer hem när han ska lägga sig..
på lördag åker jag också innan han vaknat, sen kommer jag hem o vi ska på dop
men sen får vi några timmar innan läggningen :D
På söndag åker jag innan han vaknat och kommer hem kl 21.30 ca och då kanske han sover :(
Men man får tänka på att det är pengar, vi kanske har råd att göra någonting vi inte brukar.
Jag vill ta med honom till leklandet i borlänge, men vi har inte råd just nu så hoppas kunna
göra det till nästa månad, sen fyller han ju år nu den 28e och då kanske vi har råd att köpa nått
lite mer extra :D
sen vill jag ta allt jobb jag kan få också, fick tips om att de behöver fler vikarier på ett till ställe som
ligger lite närmare, så ska ringa imorgon om jag kommer ihåg..
Och denna vecka ska de ringa om personlig assistent jobb, har de inte ringt på fredag ringer
jag nog dom på måndag, är trött på att vänta nu..


Efter frukosten så åkte jag och Lucas till Martina och Oliver, det var alltför längesedan jag var där..
Där fick man veta lite olika saker som kommer ske framöver, vart lite chockad må jag säga..
Martina har ju köpt hus och har gjort om toaletten så hon har inte hunnit klart riktigt ännu, så
på lysknappen vid toan så finns det ingen skydd runt själva knappen, så när jag skulle släcka
så fastnade fingret till och jag fick världens stöt :/ Domnade bort i handen och armen upp till
armbågen.. läskigt.. tog ett par timmar innan domningen släppte, är fortfarande lite klen i handen..
blev bepdrad att dricka mycket citronvatten idag och imorgon..
för när man får en stöt sådär så kan blodet koagulera och det kan gå till levern eller nått men
dricker man citronvatten så ska det rensas ut som jag fattade det..

Jobbade tre timmar på em också, imorgon ska jag jobba men då ska jag träffa tjejen jag är
kp åt.. sem blir det som sagt fullt upp hela helgen..

Var och spådde mig idag också, och korten stämmer..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna duschgel & body lotion från a-store..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-duschgel-body-lotion.html



var gärna med :)

2009-08-06 @ 11:14:13
Postat av: Anonym

Var spådde du dig?

2009-08-06 @ 20:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0