BLÄ!!!


Borde sova för länge sedan, men fastnar framför nått tvprogram eller så sitter jag fast i spelträsket,
spelar när det är reklam :P
det är så lätt att bli spelberoende, man får liksom tvångstankar att man bara måste slå ett rekord
innan man kan sluta.. och slår man rekordet, ja då fortsätter man endå ;)
it goes round and round and round..
sen ska jag väl erkänna att jag är nervös inför ett möte imorgon också, håller verkligen tummarna
för att det blir positivt besked, en liten sten skulle lossna då..
Pappa ska bli med och ta Lucas medans jag är där, tror de skulle gå och fika..
står ju inte på förren han packar ihop sina saker, sätter sig på flyget o kommer hem om ett halvår
eller nått..  han blir väl hemma månaden ut, och det är ju inte värst många dagar kvar på Augusti
(eller som Augusta som Lucas säger när man frågar när han fyller år 28e augusta ;P gullunge)

Fick hem nya Ikea katalogen idag också, har bläddrat igenom och har nu bestämt va som ska
inhandlas till Lucas rum,  tyvär så kommer jag få lov att tänka om på möbleringen, skulle ju
ha en 90 säng, men eftersom rummet bara är 180 brett så får jag möblera på annat sätt = mindre
golvyta, men han leker ju mest i vardagsrummet endå..
det blir nog så bra så när det blir klart, hoppas på att få med mig linda dit i början av september
när alla räkningar är betalda osv så man vet va man har o röra sig med..
vore ju sorgligt om man handlade en massa och sen inser man att man inte har råd med räkningarna..

Tiden går så fort , om en vecka fyller mitt lilla hjärta TRE år, det är alltså tre år sedan jag tog studenten..
Man kan nästan säga att jag är en annan person nu mot vad jag var då,
inte det att jag är mamma..
Äh svårt att förklara, jag har ett helt annat tänkande, mognare.. men de var väl tur ;P
Har alltid fått höra att jag är klok för min ålder, genom alla år..
och jag tror nog det stämmer, jag kan bli så less på vissa människor som är runt 30 som
inte vet saker som är självklara, som inte kan förstå saker.. och som beter sig som 12,
men de finns de ju människor i alla åldersgrupper som beter sig som..
men det är såå sorgligt, patetiskt och så jävla pinsamt, jag skäms åt dessa människor
som folk snackar om bakom ryggen.. om hur blåsta de är osv..
blä, fan öppna käften och säg det till personen, hatar människor som inte kan stå för vad dom
säger.. jag gör det.. ja kan nästan säga alltid..

Och visst har jag förmågan att vara ärlig, jag tycker inte alls det är nå fel i det..
och elak kan jag va också.. Jo, men så kan det vara.. ;)

Ne nu får jag nog ta och släpa mig till sängen om de ska bli nå sova av inatt..
detta inlägg vart väl allt bra rörigt, men skit samma.. jag ska inte läsa det..


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja sen vi tog studenten så har även jag förändrats rätt mycket:) Alltid varit mogen för min ålder, men nu är man mer mogen på riktigt. Svårt att förklara:/ Dock är det ENORMT många som INTE utvecklats sen vi tog studenten, tror det är 80% av våran klass som fortfarande är förvirrade och omogna. Tråkigt för dem! Mig spelar det ingen roll:P Kram E

2009-08-20 @ 23:14:08
URL: http://www.elinmariacalles.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0