Trevlig afton ;P

Har nyss duschat, tittar på en dokumentär om Hells Angels mycket intressant :))
Har haft en mycket trevlig kväll med en vän, vi var först och åt taco buffé på Scandic
sen bowlade vi i 2 timmar :D !
Dock så höll jag på att svimma av flera ggr, men det är en annan historia ;P
Måste göra nått åt mitt låga blodtryck, känns så vanskligt när jag kör bil..
Vill ju inte va rädd för att svimma hela tiden, fast under vissa perioder i månaden
är ju blodtrycket mycket lägre än va jag brukar ha också..
Tack för en trevlig kväll :))

Första dagen vi var till dagis och hälsade på idag också, det verkar jätte bra där..
Hoppas att jag kan säga samma sak om några dagar.
Jag kommer vara med hela veckan för att sedan nästa måndag lämna honom direkt,
då ska han även sova på dagis. så vi måste inhandla kudde och örngott som han ska få ha
på dagis .. Måste också inhandla en massa andra saker, de vill ju ha extra kläder av allt,
stövlar, regnkläder overall osv..

Min lilla prins har verkligen gått och blivit stor idag höll jag på o fixade i sovrummet när han satt
i köket sen hör jag "Hurra, jag gjorde ett L" Och mycket riktigt han hade skrivit ett L..
Tänkte att det kan ju vart en ren lyckoträff bara så bad honom skriva flera L och ja nu kan han skriva
sin bokstav lillkillen :D ! Men blir så stolt.
Fick även höra av honom idag att jag är hans bästa vän <3

Ne jag är helt slut efter stor buffé o 2 timmars bowling så jag ska nog inta sängen nu..
ska nog ta sovmorgon till 8 imorgon också eftersom vi ska vara på dagis till kl 10..

Ha en trevlig natt allesammans,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0