sweet


Andra dagen på dagis för Lucas, idag var vi dock bara där 10-11.15 han var så himla trött och hungrig när
vi kom hem så han hade kunnat sova direkt.. Han t 3 pannkakor sen slocknade han och sov sååå
tungt, han brukar va väldigt lättväckt men jag försöket väcka honom i typ 45 minuter, han bara titta på mig
och la sig igen, han va sliten vill jag lova. .. Imorgon lär det väl va ännu värre ;P Då ska vi va på dagis mellan
9-12 ..
Sen åkte vi och hämtade christer efter han slutat jobbet och drog till City Gross och storhandlade, denna gång
fick vi väldigt mycket mat för pengarna, mer än vi brukar få ;P
Nu är det fyllt överallt, så skönt!!

Jag har nog fått en liten last haha babybell osten.. köpte igår för att smaka de ser ju så goda ut på reklamen,
och ja nu är jag fast haha.. men sen så älskar jag ju ost överlag också ;)
Ja utom flänsost då ;P haha!

________________________________________

Du underbara barn som ger så mycket glädje, jag älskar dig så högt

________________________________________

Fastnade nu framför jackass, haha de är ju rätt sjuka i huvudet..
ska lägga mig innan tolv hade jag tänkt eftersom de blir långt dag på dagis imorgon
och jag måste ju verkligen va glad och positiv hela tiden :D















Vilsen, nu vet jag inte alls vad jag vill.. Dags att bestämma sig..

Kommentarer
Postat av: Cattis

Du kan va en babybell som jag kan äta =p

2009-08-26 @ 01:08:32
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0