skulle kunna skriva så mycket mer..


Håll hårt i min hand när änglarna faller
säg ingenting bara håll mig i handen
du är det finaste jag vet, det finaste jag vet...


Idag har vart en alldeles lugn dag, vi gick inte upp förren klockan var närmare tio,
Lucas ville sova ännu längre, ja de ville jag också kan jag erkänna..
Men va bara till att gå upp sov nog länge endå.. men det kan man få göra ibland..
detta väder som var gjorde ju knappast att man blev piggare..
vi var inne hela fm, lucas lekte o tittade på barntv medans jag rensade i källaren lite..
efter lunch så vågade vi oss ut ialla fall ;P Var bort till bibblan..
sen vart det hem o sova middag, Lucas får max sova en timme, men jag somnade visst
till så han sov två ;P men så kan det vara...
Efter middagen var vi till skogen och skulle plocka svamp men hittade ingenting :/
Kan någon skänka mig några kantareller  ? är sååå gott på rostad macka jue..
så ja, jag gick till affärn o köpte ost och champinjonstuvning och gjorde macka i ugnen ;P
de var också grymt gott, linnéa rasmus pappa o suss var här också, fullt hus med massa
människor som jag älskar så jag kan gå sönder <3

nu ska jag ta och titta efter lite höstkläder till lilleman, som blir stor och börjar dagis om två
veckor..


Kommentarer
Postat av: Cattis

Här vid Gläntan i skogen hos mej hittar jag och mamma kantareller dagligen då vi går ut i skohen, det e nice:)



får komma hit och plocka nån dag:)

2009-08-12 @ 12:33:13
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0