Rubrik saknas


Halloj!
Så var denna vecka också slut då, ja klockan är ju efter tolv nu såg jag, så förlåt mig.
Denna vecka har precis börjat ;)
Tittade nyss på en Wallander film, mycket bra att se den precis innan dagis start då
den handlade om ett barn som försvann från dagis och sen hittades död :/

Söndagen var mest lugn, vi tog sovmorgon till halv nio, åt frukost vääldigt långsamt framför tvn ;P
Ibland får man faktiskt göra det... Fast ja jag ska väl erkänna att de flesta frukostarna blir
framför tvn..
Sen bröt Lucas ihop på sitt rum, var såå ledsen och ville ringa pappa,. Vart värre när han hörde
hans röst, lillfisen saknade nog sin pappa.. Men efter en stund var han glad igen :D

Ja har inte så mycket att skriva idag faktiskt, vi har bara gjort det vanliga..
Vart på en promenad..
Lekt och busat
städat
lagat mat osv osv..

Jo, så vart jag jue brunett igen igår ;P
imorse när jag vaknade ångrade jag mig dock.. Men så kan det vara..
nu har jag börjat vant mig igen..





Ska ta och lägga mig när som helst, imorgon ska vi på besök på Lucas dagis som
han ska börja :D Prata lite inskolning osv .. Skoj Skoj..
Gäller bara att få lucas att tycka det ;)

Kommentarer
Postat av: Cattis

meh!! varför ångrar du dej, du passar sjukt bra i mörkt hår tycker jag:)

2009-08-24 @ 22:46:44
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0