Rädda Joppe död eller levande


Trött som en gnu, somnar nog snart här i soffan kanske dags att borsta tänderna och krypa
till kojs då.. men måste fixa lite saker på internet först.. om jag orkar ;P
Men spela det orkar jag även om ögonen står i kors ;)

Gick bra på dagis även idag, var ju där 9-12 och år jätte god mat.
De har egen kock på dagis som gör allt från grunden med bara krav märkta varor så det
känns jätte bra, tyvär så kommer ju inte Lucas få äta pga av de nya skit reglerna..

Ne vet inte va mer jag ska säga..
Imorgon blir det kalas här hemma, Lucas ska ha kalas för sina kompisar ska bli skoj..
sen på fredag fyller han TRE år, såå stor han blivit, men han är endå min lilla bebis <3
det sägs att man alltid ser sina barn som små tills man får en ny då inser man hur stora
de är, åh ja Lucas kommer nog vara rätt stor när vi skaffar nästa.. kanske 20 ;P

Nope, skriver mer imorgon, om jag har tid.. ska slå in alla presenter som jag kom på idag att jag
inte har gjort, men vi har inge presentpapper hemma så det måste jag komma ihåg att köpa imorgon,
sen ska vi väl baka lite också till på fredag..

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0