Life is GOOD!


God Morgon God Morgon hör fåglar sjunga glatt god morgon, god morgon i kör!

Är på riktigt bra humör idag, känner mig pigg och uppåt :D ! Life is Good!
Var helt slut igår när jag kom hem från jobbet, åt en korv sen gick jag och la
mig, somnade dock inte förren tolv. Men fick sova till strax innan nio imorse så jag har
sovit länge, och sovit så skönt. Var helt avslappnad när jag vakande, det var inte igår.
Så jag slog på stort när jag gett Lucas lite frukost, plockade ihop, dammsög och torkade
golven, nu är det rent till ikväll ialla fall ;P
Måste påminna mig själv att köpa nya dammsugpåsar, den är full..
Är ledig idag , så vi får se vad denna fredag bjuder på för härligheter.
Ska ner i källaren och ta upp en massa säckar med kläder och sortera, gå till affärn och hoppas
på att de har banankartonger, ska försöka sälja iväg lite på loppis hade jag tänkt,
har ju så grymt mycket som jag inte använder.
Skulle behöva få tag i en släpkärra och köra iväg lite saker till sopstation, en massa trasiga saker.
då skulle det nog bli mer eller mindre tomt i källaren...
Ska försöka övertala någon att åka med mig till Ikea också snart så man kan få lite ordning här hemma..

Ne nu ska jag ta och klä på mig och min underbara son sen   gå och titta om affärn har kartonger..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0