jag ska köpa vingar för pengarna..


Vilket jävla pissväder man vaknade upp till idag då, men inte gjorde det nått när man får
ett stort leende av Lucas som säger god morgon mamma :D Min lilla prins <3
Vart en inne dag, vi städade lite efter frukosten, målade lite.. sen kom Linda o Jesper ner,
så Lucas  o Jepser lekte en stund, sen begav vi oss ut i regnet för att gå till tvättstugan och
självklart så var en maskin trasig.. kul kul! Men sånt är livet!
Dagen gick snabbt, lucas sov en liten stund, sen åkte vi o hämtade christer, släppte av dom hemma.
och sen åkte jag in till jobbet, slutade 21. åkte till pappa o snackade lite skit, kom hem åt och
duschade.. har nyss sett en film .. Btw, igår såg jag på Hangover fyy fan va rolig den var, skrattade
typ hela tiden såna filmer gillar jag :))

Har ett litet möte på torsdag också :P Håller tummarna för att det går vägen..
ska även ringa ett telesamtal imorgon, nu ska jag få ordning på det här,
envis som en åsna och nu har jag bestämt mig.. ingenting kan stoppa mig nu !!

Och sen detta med att man mår så bra på mitt jobb, att alltid få en fin komplimang..
"Du borde bli kock"  - "Du är så klok, och så ung ta vara på det" - "Du är så social och så ung, så ovanligt"
"Va himla fin du är i håret" - "Du borde bli psykolog" ja ett axplock av allt man får höra..
och jag vet att dessa människor ljuger inte..
Barn gamlingar och alkholister ljuger aldrig va det en vis man som sa till mig en gång.. kanske det stämmer..

På torsdag börjar jag ännu ett jobb också, är dock bara 2 timmar en gång i veckan, men bättre lite än
inget alls , right :D !

Ne jag antar att jag borde gå o lägga mig snart, men när man äter middag kl 22 är man inte spec trött nu
redan.. men ska ju snart upp..


Kommentarer
Postat av: Elin

Alkholister gör väl inget annat än ljuger?:S Sånt folk ska man icke lita på. Äldre folk är ärliga och rara, de ser ju inte så mycket folk så de få de ser blir de förälskade i. Hehe! Ps. Har ny blogg, kika gärna in och lämna en kommentar. Kram E

2009-08-19 @ 00:57:44
URL: http://www.elinmariacalles.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0