it´s gonna be okey


Jag och Linda hade bokat plats på loppisen idag, och det gick mycket bättre än jag hade
trott må jag säga. Alla pengar är välkomna!
Lucas var så himla duktigt, höll sig vaken från kl 7 till kl 2.. och han gnällde inte en gång,
jo runt tio tiden ville han åka hem, men då kom pappa så de gick och fikade..
sen satt han snällt och lekte där vi stod och sålde *stolt*
Sen när loppisen stängde åkte vi upp till city gross och handlade lite, lilleman somnade
en sväng i bilen, han sov som en stock. Ville inte vakna när vi skulle gå in ;P
Inne på city gross har de sånt där tåg och helikopter som man stoppar i en slant i så
åker den, när jag stod o skulle betala så ville han ha en krona, sen gick han försiktigt
bort till de sakerna och när jag kom bort hade han stoppat i sin peng och körde tåg för fullt.
Gu så stor han har blivit. Han förvånar mig med nya saker varje dag, kan så mycket mer
än vad man tror mitt lilla hjärta.. !

Vi har ju vart ensamma ihelgen, christer har vart hos sin mamma och hjälp henne flytta.
så vi har fått klara oss på egen hand, det går mycket bättre än vad jag trodde..
jag har ju lite smått ångest över att sova ensam, men det har gått bra.
Hoppas det går bra inatt också..!

Igår tittade jag på FELON kan bara säga SE DEN fy fan vilken bra film, en av de bästa som jag sett.

Nu ska jag se klart på Slumdog Millionaire hittils är den sådär bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0