Here i am..

... On the road again!

Nu har jag inte skrivt på ett tag för ovanlighetens skull må jag säga.
Jag har haft fullt upp har jobbat tors fre lör och söndag.
Och igår jobbade jag 07.30-20.00 tiden gick fort men jag vart rejält trött
vif två snåret men det gick över ;P
Trivs verkligen på jobbet, så himla gulliga tanter och farbröder.
Man växer verkligen både i självförtroende och självkänsla på detta jobb med
dessa människor, de är så snälla!
Igår då efter några timmars jobb så fick jag lust att måla om köket, och som ni vet
så när jag får lust med nått så ska det helst ske direkt, så efter att ha jobbat då i
11 timmar så ställde jag mig och målade ;P Ja kalla mig sinnessjuk om ni vill det
göra inte nå ;) ! Det kan jag tycka själv att jag är ibland, men de ggr man verkligen får
lust till nått de är då det blir som bäst ..
Sen la jag mig och sov som en stock, Christer hade frågat om jag satt klockan på ringning
och jag hade svarat "Ja det har jag gjort" Jag sluddrade inte heller fast jag hade pratat i
sömnen, för jag vaknade klockan 7 och undrade va fan han gjorde hemma ;P
Han börjar kl 6 jue.. Han fick hoppa i kläderna och springa till bussen som gick 7.10 haha!
Jag gick och la mig igen och vaknade sen klockan 10.. SKÖÖÖNT!
Sen har det vart fullfart som vanligt..

*Målat lite mer..
*Dammsugit
*Vart till stan
*Lagat mat o ätit
*Plockat Hallon
*Dansat ;P Jag och Lucas till tv musik..

Och en massa mer.. !

Lägger upp några bilder på köket, skulle lägga upp en massa bilder på facebook men som vanligt
så funkar det inte!

Imorgon blir det jobb igen, och på onsdag fredag lördag och sen på söndag jobbar jag 07.30-21.00
DÅ är jag nog död :P !


Before..

And
After



Hell yeah jag är faktiskt riktigt nöjd, ska köpas nya köksmöbler,
jag älskar dessa möbler men de börjar bli lite rangliga..
Så ska skaffas nya vita och fräscha ;D !
Om jag inte köper nå billigare furu o målar själv ;P  det går ju de också..


Kommentarer
Postat av: Mia

Skitsnyggt köket blev, härlig färg! ^^

Är så kul när man fixar saker och ting själv. Så man kan få skryta lite ;P

Bra jobbat!!!

2009-08-04 @ 00:07:03
URL: http://badkidney.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0