hell yeah


Usch va jag tycker synd om min lilla prins, efter att vi suttit i bilen i tre minuter så försvinner
hans färg i ansiktet och svetten börjar spruta, sen säger han att han har så ont i magen,
sitter o är helt borta mer eller mindre.. tom pappa vart lite orolig idag.
Man har ju inte alls någon vidare lust att åka någonstans med bilen ialla fall.
Och imorgon kl 08 ska vi vara på ögon, så vi måste ju åka då..
Blir nog kvar ett tag sen nere på stan, för Christers buss går inte förren kl 13 och jag åker
ju inte hem och in igen, så vi dumpar nog han på stan vid halv tolv.
Han får väl sitta på buss station o göra sällskap med alla fyllbultar.. ;)

Ja imorse så åkte vi och hämtade upp pappa sen for vi till stan, Lucas o pappa tog en promenad
och jag var på arbetsintervju :)) Det gick jätte bra måste jag säga, han ville ge mig jobb.
Hans kollega kommer tillbaka från semestern på måndag , så någon gång nästa vecka bör de ju ringa.
Men är väl lika bra att inte ha för stora förhoppningar , man ska ju inte ropa hej förren man gått
över bäcken..
sen bjöd pappa på lunch på mc donald´s..
kikade runt lite på Inter sport o ica maxi, sen skjutsa vi hem pappa..

Ja, har inte gjort så mycket mer idag..
*städat
*Gått skogspromenad
*Lekt en massa..

Lucas somnade rätt sent idag 22 släckte han sina ögon, så han kommer väl va skapligt trött imorgon lillfisen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0