Hell yeah-


Känner mig lite trött, kunde ju inte sova i natt, fick lov att gå och lägga mig när
klockan var 03.30 bara för att klockan va så mycket, sen låg jag o vred och vände
på mig i sängen i en evighet tror jag..
fick sova några timmar i alla fall, man får vara glad för det lilla ;P
Men det var ju självförvållat så..

Lucas va jätte hängig i morse, sen spydde han :( Men sen sa han sig vara bättre,
sov en lååång middagslur..
sen åkte jag och jobbade 16-21 det var som vanligt när man jobbar kväll,
jätte lungt..!
Fick dock ett tråkigt besked, en tant gick bort i torsdags.. hon skulle fylla 90 år på
julafton, men hon sa till mig hela tiden att hon skulle vara död innan, och ja hon
hade ju rätt då. men tror man känner på sig sånt..

Pappa har fixat lite på min bil idag, bla lyset.. sen har han putsat både invändigt
och utvändigt, och jag då märkte det inte ens ;P
Sen har han satt på lagliga däck nu eftersom polisen har däckrazzia och skulle
jag åkt dit på förra däcken där alla 4 va olagliga så hade det blivit dyrare än bilen ..
så men nu kan jag va lugn :D


nej nu fastande jag framför någon film på 6an.. ska slötitta lite sen blir det sängen,
ska upp till dagis imorgon med lilleman <3


Kommentarer
Postat av: kattis

Vi hade en tant som dog i somras, hon skulle ha fyllt 100 år på Julafton, lite tråkigt att inte få uppleva det lixom...



Såg far din i annonsbladet :) Var det första jag fick lov att läsa =)

2009-08-31 @ 10:58:21
URL: http://kattislindqvist.blogspot.com
Postat av: Cattis

Jag såg din pappa i Annonsbladet minsann:)

2009-08-31 @ 20:08:16
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0