hard work..


All i have to do is dream..

Inatt har jag haft en riktigt konstig men ack så underbar dröm..
var på jätte bra humör när jag gick upp strax efter sex imorse ;P
Nästan helt ensam på vägen in till stan, solen sken och det var så vackert.
När jag gick från bilen till jobbet, var jag ensam på gatan det kändes då som
om jag supit hela natten och var på väg hem.. en skön känsla..
Jag kände mig så fri.. !
Nu sitter jag här på jobbet och har nyss tryckt i mig en kycklingsallad, börjar om
några minuter igen och har hela fem timmar kvar innan jag får komma hem.
Och pussas med min älskade son, gu så jag saknar honom.
Vi har ju knappt setts ihelgen, har inte pratat med honom sen igår..
Men jobbad dubbelt en söndag ger ju som sagt bra med pengar, ser ut som om det inte
blir nå mer jobb här nästa vecka.
Ska sätta mig och ringa runt imorgon hade jag tänkt och se om jag kan få nå mer timvik.
Man tar vad man får!

Lucas har blivit så stor igår kväll tjatade han på mig att han skulle spela spel på datorn, hehe..
Och det gjorde han, han var jätte duktig nå bilspel min lilla prins blir stor, fyller ju snart tre år.


Ska ta och ringa VC imorgon också, eftersom jag knappt har nå känsel i höger hand och handled..
om jag kommer upp i tid efter att ha jobbat hela helgen..

Ne nu ska jag ta o gå ut igen..


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja alla tapeter ser hemska ut! Men som tur är kommer det hit en firma framöver som ska tapetsera och måla överallt =) Jag har redan valt färger. Men jag får stå ut med det gamla ett tag till, det är ju semestertider.

Kram

2009-08-10 @ 19:56:39
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0