...............


 
Har jobbat idag en kort dag bara till 14, sen bar det hem och duschade av mig lite snabbt
för att sen dra på sig finkläderna och gå till kyrkan :)
Min Kusin döpte sin lilla dotter Saga, jätte fint dop, de hade en som sjöng två sånger, fick
gåshud. Lucas däremot tycker inte att det är speciellt kul att vara i kyrkan, eller ja han har
svårt att sitta still och vara tyst, när tjejen började sjunga så sjöng han med ;P
Han har vart på 4 dop i sitt korta liv..  ja fem med sitt egna då ;P
Men första dopet han var på va han bara några veckor lillskrutten..

Efter dopfikat så gick vi och badade, det var askallt kan jag lova.. men jag doppade mig iaf,
vart såå stolt över Lucas, han som knappt vågat titta på vatten sen han ramla en gång,
han gick jätte långt ut idag :D Och lekte i vattnet. ! <3

Sen vart det en lugn hemmakväll med Lotta på Liseberg fast de va Tobbe på Liseberg denna gång ;P
Lucas gillar sångprogram, han står och tittar hur de dansar och gör precis likandant, han kanske blir
dansare, vem vet!
Åt lite chips, har nyss gjort matlåda till imorgon fick bli tonfisk sallad..
ska ta och inta sängen snart ska upp kl sex, jobbar sen till kl 21.. blir låååång dag!
Men vadå det är ju söndag så det är ju bra betalt, de får man tänka på ;P
Jobbar gärna söndagar..

Nehepp ska lägga fram lite frukt och sånt till imorgon sen blir det natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0