en massa skit.


God förmiddag söndag..
Sov länge idag, kanske alldeles för länge enda till 09.30 men skönt må jag lova att det var,
annat blir det till veckan då ska vi upp senast 8 varje morgon, ja jag har ju den "turen" att
ha en sjusovare till son, han vaknar inte självmant förren nio tiden, så jag får oftast väcka honom
han är en trött liten kille, spelar ingen roll om han somnar kl 20 eller 22 kvällen innan..
så nått har han fått från mig ;P
Jag har haft tidigt morgonbesök från martina och christer har åkt iväg o ska spela paintball
det verkar ju grymt roligt, skulle jag också vilja göra någon dag..

Igår hade jag så jävla ont i huvudet, men jobbade endå, efter jobbet köpte jag mig en citron som
sägs ska hjälpa mot huvudvärk.. styrde min kosa mot hälsinggården och Bodil :D
Hängde där till klockan var närmare tolv, vi satt och pratde och drack thé..
saknar att bo i hälsinggården, då brukade jag smita hem till bodil och bara prata en massa
roliga saker, vi bodde ju bara en port ifrån varandra.. <3
När jag åkte hem spöregnade det, och eftersom jag inte har nå mönster i mina däck fick jag
köra lite saktare än vanligt, på hemvägen såg jag 23 grodor, körde nog ihjäl hälften av dem
de får helt enkelt skylla sig själva när de är självmordsbenägna och hoppar rakt ut i vägen..
ska ta och göra ordning lite lunch nu, och även fundera på vad jag ska göra för middag, det står
mellan kyckling och ris eller varmkorv och mos.. Hmm..
Sen kl 17 börjar jag ju jobba igen, onödigt jobbpass jobbar 17-20 men bättre lite än ingenting..
har även hittat en bil jag vill ha, så nu måste jag sälja min och hoppas att jag får ta den på avbet,
men de borde inte vara nå problem, men lika bäst att ring bilfirman på måndag innan jag sätter
ut min bil, annars står jag väl där utan någon bil alls..  just my luck..

ne nu ska ja o lucas laga lite pyttipanna ..
ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0