Älskade Barn


För tre år sedan låg jag just nu på förlossningen och hade så ont så jag trodde att jag skulle dö :P
Hade legat där nu i 13 timmar och sen äntligen kl 00.58 på världens finaste unge till världen.
Va lycklig jag är att just jag är din mamma.
Jag är så stolt över dig min älskade son <3

Idag hade Lucas litet kalas för Jesper och Oliver åt lite Hm, mycket glass ;) Och lekte en massa.
Fick fina presenter också :D !

Lucas har verkligen ett bra dagis, det är LYX där må jag säga. De har ju egen kock som lagar all
mat från grunden och med kravmärkta varor. Känns jätte bra.
Idag var det underbart god lins soppa med creame fraiche och hem bakat bröd.. På ett dagis ;D
Imorgon ska de sjunga och gratulera Lucas :))
Idag har han lekt med några barn ialla fall, lättare att ta kontakt inne än ute för där har alla verkligen
sina egna gäng!!

Jag ska väl ta och sova snart så jag orkar med morgondagen, Lucas hade så svårt att somna,
men det minns jag att jag också hade dagen innan jag fýllde år.. :D !

Natti Natti




Måste ordna detta nu.. Få klart med allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0