<3 <3 <3


2009-08-28
Hade kalas för lilleman igår kom lite folk, eller nja rätt många tycker jag..
Vi blev väl runt tio stycken. Vart otroligt mycket att städa efter ialla fall ;P
Jag är ju som jag är och fick lov att dammsuga, skura golv, byta handdukar,
göra rent toan osv osv.. Haha! Snacka om pedant! Men tycker jämt det känns
lortigt när det vart mycket folk här..
Lucas fick en massa fina presenter, han vart så glad för alltihopa, men bäst var
nog legot och tvspelet med byggare bob som han fick :D
Vi fikade och åt lite tårta, ja Lucas han åt glass, han vill inte ha tårta då han själv
vet att han blir dåligt av det. Sist spydde han ju i en vecka :/
Alla kals gäster hade åkt härifrån vid halv åtta.. så det vart en sen kväll, men va
gör det när man fyller år :P

_____________________________________________________________

2009-08-29

Imorse for vi in till stan på höstmarknaden, jag och Lucas åkte en karusell,
köpte blixten mcqueen örngott som han ska ha på sin kudde på dagis,
och köpte en massa andra saker som inte alls va nödvändiga..
Men som de där fina ljusstakarna med änglar på kunde jag ju inte motstå,
för er som inte vet så älskar jag änglar, det står såna lite här och var..
änglar och hjärtan!
sen lyxade vi till det och åt lunch på sibylla ;P
när vi kom hem slocknade både jag och lucas rakt av, snacka om att det tar
på krafterna att gå på stan ...

Jag har nyss kommit hem nu , åkte hem till bodil vid halv sju..
vi hyrde film, åt godis och pratade och pratade.. och skrattade såklart.
Hade lika trevligt som vi alltid har, det är så underbart att umgås med henne..

Fick lov att åka i 30 hem typ, eftersom båda mina lysen har slutat funka :S
Jätte roligt, eller inte.. såg knappt de två rådjuren som stod efter kanten..
måste ringa pappa imorgon och be han försöka fixa det, är glapp kontakt i sladden..
och jag ska ju jobba imorgon och slutar kl 21 då är det ju mörkt, är ju fan livsfarligt
att köra utan lysen.. så håll nu tummarna att han fixar det pappsen..

tänkte lägga in en massa kort från älsklingens födelsedag, men hittar ej sladden
som vanligt haha.. men det kommer varesig ni vill eller ej..

Nu ska jag krypa ner i sängen och värmen, frös som en gris i bilen..

/// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0