Mycket..


Kan varna redan nu att detta inlägg kommer bli långt och förmodligen rätt osammanhängande,
har mycket tankar som snurrar just nu! Just so you know ...

Vaknade upp med huvudvärk. som vanligt imorse och en diffus känsla av illamående.
Hade ställt klockan på före nio, för att vi skulle till öppna förskolan.
När vi vaknade var klockan tio. Så det vart upp snabbt, slänga i oss lite frukost och
fort på med kläderna. Skulle ha kunnat skita i att åka dit, men mitt samvete talade idag.
Hade lovat Lucas i flera dagar att han skulle få åka dit o leka med barnen.
Tyvär var det ju bara tre andra barn där. Och alla yngre. Men han hade roligt endå.

Hem och hämtade upp Christer, sen åkte vi och hälsade på farmor o farfar en snabb sväng.

Hem och åt lunch, vart hamburgare och rotmos. Lucas gillar dock inte rotmos vet vi nu.

Sen efter att Lucas sovit middag och vi ätit kvällsmat, skjutsade vi in Christer till Peter, de skulle till
Gävle och titta på Hockey Brynäs - Färjestad som för den delen slutade 3-2
Jag sa till Christer redan innan att FBK skulle loosa.. Haha.. !!

Jag och Lucas styrde våran kurs till Hälsinggården, var hem till Cattis mamma och fikade.
Var riktigt trevligt må jag säga. Önskar vi umgicks oftare. Blir så avslappnad när jag träffar henne,
tom huvudvärken kändes bättre för ett slag.

Blir så stolt att Lucas är MIN son... Han är så söt och duktig.. Och han uppför sig verkligen
galant när man är hos människor.. Cattis mamma fråga om han alltid är så lugn..
Och jo.. Egentligen är han nog ett ganske lugnt barn.. Förutom strax innan sänggående..
Haha!! Lilleman pratade hela vägen hem om att han hade fått fika och lekt med iggos (viggo hunden)
leksaker..

Jag trivs jätte bra i Sundborn, men jag måste faktisk erkänna att en bit av mitt hjärta finns
fortfarande i Hälsinggården..
Känner det varje gång jag är där, att jag till viss del saknar det stället.
När jag är där kommer så mycket minnen upp..
Hur många timmar har jag inte spenderat att gå runt runt i Hälsinggården med Lucas i vagnen
för att han skulle sova.. i regn, i solsken, i snö, i slask..
Bara strosat runt och tittat på husen..
Tror jag ska åka in någon dag/kväll och ta en promenad och bara mysa..
Någon som vill med ??! !

Hur många gånger har man inte gått där i mörkret och varit livrädd..
Som den där gången jag ringde skräckslagen till Kattis för att en bil
förföljde mig.. Minns du det Kattis ?!
Fy faan vad rädd jag var.. ( Nu kom jag på en massa roliga saker jag och kattis
gjort under åren, men det får bli ett annat inlägg )

Pappa ringde lite tidigare och frågade hur det var med oss..
Han beskrev väl sitt mående precis som jag känner..
Tydligen så var Fredrik (bror min) likadan..
Släktsyndrom ?!
Nee kanske ett vanligt virus..  !!

Imorgon ska vi egentligen till tandläkaren med Lucas..
men jag kommer nog vara så oansvarig (?)
att jag ringer och säger att vi inte kan komma..
JAG ÄR SÅ TRÖÖTT !!!

Dagens Idol...
Kan man säga mycket om..
men just hon den blonda tjejen som var med från sista chansen..
"jag har vart med om så mycket hemskheter"
"Lider av svår reumatism"
Ska man tycka synd om henne eller ??
Tänk om varenda jävla människa som är med i Idol
ska berätta om va för hemsk de vart med om?!
Nee.. Jag kunde ärligt talat inte lyssna när hon sjöng
för det enda hon uppenbarligen ville var att man skulle tycka
synd om henne.. Men nej du tjejen det funka ej på mig..
Tyvär gick ju hon vidare..
MEN killen som också gick vidare, han som inte gått in
ï pubertetern... Jag trodde det var en tjej.. Haha..
Men bra låtval..
When the Drugs don´t work..
Som fick mig att tänka på Marilyn Manson´s
- I don´t like the drugs, but the drugs like me -

Ja som ni förstår så går min hjärna på högvarv..
Tanke på tanke flyger upp..
Antar att denna blogg som jag skrev säkert blev
osammanhängande.. Men jag läser inte igenom
mina inlägg, utan jag skriver bara det som kommer upp..

Nu ska jag ta och göra mig klar och försöka sova.. !

GOD NATT !!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hallå. nu så har jag hittat hit också. hoppas att allt är bra med dig !

vi borde ses någon dag snart tycker jag.

kram

2008-09-19 @ 11:14:28
URL: http://angelfuck.blogg.se/
Postat av: kattis

Hahaha, ja de kommer jag faktiskt ihåg!! =) Du va livrädd! haha...

2008-09-19 @ 14:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0