Intensiv helg..


Intensiv - rolig - trevlig - underbar helg!

Fredag ; Bar det av till Gävle, vi åkte vid två tiden. Som tur var sov Lucas nästan
hela vägen. Vakna upp när vi hade ca tio minuter kvar.
När vi väl kommit in i Gävle irra vi runt och försökte lokalisera oss,
vi hade skrivit ner vägbeskrivning, men vi åkte fel först så den var
ingen ide att titta på.. Men efter en stund så hitta vi iaf fram :D
Hotell rummet var helt okej, jätte skön säng o sängkläder haha
kuddarna var det inge fel på heller.. Hade gärna snott med mig en hem
men det var jag för feg för..
Jag sov skit dåligt den natten, tyckte att det var kallt.. Och sen när Lucas rörde på
sig slog han emot väggen, så jag fick ingen ro att somna, vid fem var sista gången
jag titta på klockan innan jag somna.. Lucas däremot sov bättre än på länge :D
Frukosten var väl det jag sett fram emot mest haha..
Men det var inte sååå gott som jag trott, men gott var det :))
Lucas åt hur mycket vatten melon som helst..
På fredags eftermiddagen o kvällen gick vi runt i gävla stad, shoppade lite
och åt mat.. Det var jätte trevlig, roligt, mysigt..

Lördag ; Efter Hotell frukosten så packade vi ihop alla våra tillhörigheter
och begav oss till IKEA och sen Valbo köpcentrum..
Vart inte så mycket mer än en hylla på IKEA.. och lite små saker
som vanligt då..

Det vi köpte under våran "weekend" kommer nog inte ihåg allt men ska försöka

Långkalsonger två pack till Lucas
Två par jeans till Lucas
Strumpor till Lucas
Spiderman tröja, till Lucas
Name It tröja till Lucas
Vinterskor till Lucas

Pyjamasbyxor till mig
Stickad kofta till mig
Tunika till mig..

Och stackars Christer som är såå kräsen hitta ingenting
haha..
Är väldigt ovanligt att jag köpte nått till mig själv, tvinga mig
nästan att lägga ut de där hundralapparna till mig själv..
Måste man göra ibland.. !!

Efter vi kommit hem från våran "weekend" åkte Christer hem till Peter
för att titta på lite hockey..
Jag o Lucas åkte hem till mamma för att äta lite köttfärslimpa :D
Och för första gågen på jag vet inte när, var vi alla syskon där och åt
Fredrik, Jag , Tobias , Joakim , Jessica , Linnéa oh Rasmus..
Det var riktigt trevligt må jag säga!!
Efter det gick vi hem till Martina o Oliver en sväng för att slå ihjäl lite tid..
När vi kom hem, skulle jag låsa dörren när jag hör ett dunk och sen ett
vrålgrin från lilleman.. Tittar på honom o tar upp han i knä för att trösta
och då ser jag hur det bara pumpar blod ur munnen på honom,
min första tanke var att han slagit ut en tand, när jag tittar lite närmare
ser jag att han fått ett stort jack rakt in i läppen..
Efter en isglass lugnade blodet ner sig.. Idag har han blåläpp..
Det såg mycket värre ut än det var, både jag o han var full med blod..

Sen vart det läggdags, när han somnat så kom christer hem,
jag bytte om och drog in till stan..åkte förbi hälsinggården för
att hämta upp Cattis o Martin som skulle åka med mig ner till stan..
Klockan var väl då nästan halv tolv...
Vi skulle ut på Harrys - Cattis Martin Anders Mia Nicke Angelica Josefin och jag..
Men det kostade 100 spänn så vi skippade det o drog till O´learys..
Det SÖG!! Var endå kvar där till strax efter ett sen drog vi till Engelska..
Det var skit trevlig där :D och ja o Cattis sjöng kareoke - Främling..
Sen vart vi utskickade för de stängde, jag hade gärna stannat längre :P
Sen vart det hemfärd för mig..

Söndag ; Idag var jag, Jessica Linnéa och Rasmus på Bio i Borlänge,
vi såg Patrik 1,5 å vilken jävla bra film, GÅ OCH SE DEN!
Rek verkligen det.. Första gången jag var på Bio i borlänge
det sägs ju att det ska vara såå mycket bättre än i Falun men de vette fan..

Så nu efter en intensiv helg men fruktansvärt rolig så är jag as trött,
helt skakig i kroppen o det svider i min mage.. :(

Ska gå o försöka sova snart..
Ska till farbror doktor och ögon med lilleman imorgon..
TUR att Christer ska vara med..
Ska dock höra om de ska droppa han imorgon..
Jobbigt..

Natti Natti, ni som orkade läsa allt..
haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0