Tänker...


Minns ni när man var liten och skulle sova över med en kompis ?
Jag kunde gå och längta en hel vecka till den dagen.

Minns ni hur speciellt det var att få äta pizza när man var liten??

Minns ni hur man längtade till lördag, när man fick lördagsgodis ?

Minns ni eran första dag i skolan ??

Minns ni eran första egna ryggsäck ??

Minns ni hur roligt man hade på rasterna ?

Minns ni att det var roligt att gå till skolan ??

Minns ni hur nervös man var när man skulle och titta på högstedie skolan ?

Minns ni hur snygga man tyckte alla äldre killar var ??

Minns ni hur man söp varje helg ??

Minns ni första fyllan ??

Minns ni den som tog er oskuld ??

Minns ni allt.. ??! !

Kanske är det bara jag som har fotografiskt minne och kan minnas allt i färgbild,
ord och lukter.. Känslor..

Att man kan sitta och minnas tillbaka och se hur allt som man tog för givet då,
betyder mycket för en nu.
Hur allt man har gjort i livet har format en till den person man är idag.
På gott och ont har allt som händer här i livet en mening.

Jag minns allt och tänker tillbaka på det och ler..
Vilket härlig liv jag har haft! Och Har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0