Tänka sig...


Ja, vad världens förändras..
Kom o tänka på ett linne som jag gick i rätt så ofta för ett x antal år sedan,
typ en sex-sju år sen. Ett rosa riktigt urringat som stod "Fuck me i´m good"
på.. Och tänka sig att det var köpt på Vero Moda.. Haha..
Tror ni att de skulle få sälja sånna kläder nu ?
Det tror inte jag..
En tanke bara!!

Usch va jag har blivit sugen på att flytta till hus..
helst ett hus med 5rok.. Fast 4rok skulle väl gå det också..
Meen det dröjer nog en 50 år eller nått innan vi kan köpa hus.
Christer får ju inte ta lån med sina skulder..
så först måste ju dom betalas..
SUCK!! Och det värsta är ju att grejjerna han har skulder på
inte var hans.. Tack såå jävla mycket !!!
Aja shit the same !

Är det verkligen någon som läser min blogg här ??
Om så är fallet kan ni väl kommentera eller nått så man
ser att jag får nå besök =P

Hmm, kl är bara halv tolv haha..
Nee men idag blire sängen snart..
Och förresten så gick jag inte i säng förren två inatt..
skrev ju i mitt förra inlägg att jag skulle sova.. men icke.
satt framför tvn och var sjukt övertrött..
skratta åt typ allt!!
Stackars Christer..
Han undra om jag var dum i huvudet..
haha..
Maybe i am..

- Älskade Lucas -

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser!

2008-09-08 @ 13:07:14
Postat av: Elin C

Hej.=)

Jag läser din blogg. hehe

2008-09-10 @ 22:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0