Skicka vidare !


Tittade på filmen Skicka vidare idag på femman, jag älskar den filmen
men blödig som man är så gråter jag alltid som en tok i slutet.

Andra Avenyn hade ju även sin preimär idag =D
Det missade ni inte va ?!
Är ju sååå bra !
Det tråkiga är ju att man kommer missa 30 min av Idol,
men gott folk det gäller att prioritera.. Haha !

Idag har jag gått runt som i ett töcken..
Illamående bla..
Var iväg och städade imorse..
Härligt att städa var det idag, skit hög musik
och rensa tankarna lite..
Behövs alltid !!

Nu håller vi siktet på fredag, längtar
ska bli sååå roligt!
Bara inge blir förstört nu..
Man vet ju aldrig..
Men håll era tummar !!

Över och ut  !

Btw, tänkte ni på en sak i denna blogg?
Samma teckensnitt i all text =))
Go Sofia Go Sofia !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0