Rädd !!!

Lucas har en leksakstelefon som man kan lära sig olika saker på, typ ord siffror bokstäver. Den funkar inte då batterina är helt slut och han har haft den i badkaret. Prövade senaste igår. Meen kära läsare, inatt när jag var på datorn kl var ca halv ett. Så säger den där leksaken "nu ska vi lära oss siffror sex sex sex" helst seriöst jag sket nästan på mig.. Hjärtat i halsgropen o höll andan..varför just 666 om det hade varit 222 hade jag inte blivit lika rädd.. Prövade trycka på den efter det, men den funkade inte..! Och idag när jag var o städa så hade jag radion på, när jag kommer upp igen är det helt knäpp tyst, tappat mottagningen tänker jag o går till rummet o ska ändra kanal då är radion avstängd , och man måste liksom dra ner en knapp..Inte en människa i huset mer än jag.. RÄDD! Var nästan klar att åka hem då, som tur var. I bilen pratar jag med pappa i telefon när han helt plötsligt säger, men va fan.. Jag frågar va det är , han svarar att hans gps hoppa igång och den har inte funkat på jätte länge.. Öh! Och till råga på allt så beskriver den en väg, och ni må tro..Att jo precis så den sa åkte jag.. Kan säga att jag är lite skakis just nu.. Tillfälligheter jo visst.. Men mitt hjärta slår fort..

Kommentarer
Postat av: Elin C

Usch vad läskigt.. =) Någon/något som försöker säga dig något kanske Sofia..

2008-09-10 @ 22:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0