Promenad


Idag efter frukost tog jag och Lucas oss en promenad hem till Farmor o Farfar
i det härliga höst vädret.. Ångra att jag skulle gå när vi gått halva vägen haha
jobbigare än jag trodde.. Dock är det bara ca 3 km dit, men tanken på att vi
måste ju gå hela vägen hem också kändes tung. Men det gick jätte bra.



Lilleman i vagnen med sitt äpple.. Haha min lilla fruktoman =D



Bäcken efter vägen, mitt emot denna bäck ligger en till som är jätte djup
och när vi var små sa alla jämt att näcken bodde där..
Antagligen för att skrämma oss så vi inte skulel gå dit..




Där uppe kan ni skåda huset...




ÄNTLIGEN framme :D



Min älskade Farmor Birgit Linnéa Elisabeth
som för övrigt låg och vilade när vi kom..




Och min kära farfar Mats Olov...

Jag tog korten på dom i hemlighet, så de vet inte att
jag tog kort.. Haha.. Farmor gillar inte att vara med på kort.. :P

Och sist men inte minst.. Jag



Haha ne det kortet var verkligen inte minst... :P
Gillar detta kort skarpt, titta mina ögon =))

Va kul det är nu när jag kan lägga in en massa bilder..
Blir ännu roligare när jag fått min nya mobil =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0