När ??


Ja, vilket årtionde ska jag lära mig att gå och sova i tid?!
Är ju såååå jävlans trött endå måste jag sätta mig vid datorn..
suckar hööögt!!
Inte undra på att jag klagar på huvudvärk på dagarna..
Ja, får skylla mig själv helt enkelt..

Var på kräftskiva/middag idag hos Martina,
det var riktigt trevligt. Mysigt måste jag nog beskriva det som.
Var dock bara där i tre timmar, men det var så trevligt så!!
Fast det luktar inte så jävla gott om mina fingrar haha..
Finns de nå godare än kräftor ?
Jo det gör de nog , men martinas kräftsallad =)) Mumma
älskar den brukar göra den så fort jag kan...
Min kära sambo är ju inte så förtjust i kräftstjärtar..
O jag kanske inte borde äta det så ofta då min tunga blir
halvt bortdomnad haha..

Trött
Trött
Trött
Trött

Sova
Sova
Sova
Sova

Såg ni filmen Old School på femman idag ??
Haha.. Humor!!!

Ne sängen snart, Lugnet och skrotmarknad imorgon
christer ska leta efter nå skit till crossen..

Över och Ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0