Kryssning


Mats fyller år snart. Då ska hela gänget åka på kryssning.
Vi blir dock inte med.
Ekonomin och lusten finner sig inte.

Visst skulle säkert bli skoj men inte om man har med barn
eftersom alla som blir med kommer supa sig dyngraka..
Men hoppas ni får det riktigt trevlig =))

Satt och räkna hur många nätter Lucas sovit borta.
En natt sov vi hos mamma när han var två veckor ca
och hade världens kolik.
De andra gångerna vi sovit borta är när vi varit inlagda på sjukan.

De nätter han sovit utan Christer är när han var till filipstad..
Utan mig.. Ingen natt..
Har inte haft behovet av att sova utan honom.
Jag skulle nog knappt kunna somna..
Vi gillar närhet =))

Fan va skönt det är att ha egen dator nu,
att slippa åka och låna någon annans hela tiden!!

Måste börja lägga mig tidigare är ju helt slut när Lucas vaknar...
Faast imorse fick jag lov att väcka honom.. Halv elva.. haha
jaa alla har ju inte den lyxen..
Usch om han skulle vakna vid sex tiden.. Huuua..
Vaknar han då, somnar han oftast om efter en timme *tack*!!
Är absolut ingen morgon människa..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0