Krock !


Köpt ett par nya vinterskor idag skit snygga och sköna ett par från Sthlm DG !!
Nu fattas det en snygg vinterjacka, annars får jag väl gå i den jag hade förra
året. Har även en snygg dunjacka från Blend men den är vit.. Hmm..
Blir väl lortig direkt när man är ute med lilleman..
Vinteroverall är köpt iaf en grön från North Face men den är lite stor
så kanske måste vi köpa en till.. men isåfall blir det en billigare..
Vinterskor till lilleman står också på inköps listan, men det blir längre
fram, skulle ju vara tråkigt om man köper nu så växer hans fötter..!!

TVÅ ggr höll jag på att krocka idag..
Först strax efter jämmerdalsbacken, ni som vet vart det är
vet även att man ligger i ungefär 120 där från stan..
och rätt som det är står det en älg där med sitt barn, kalv heter det va ?!
TVÄRNIT, och en snabb blick i backspegeln.
Kom en bil bakom mig och han hann bromsa. annars hade vi väl
blivit påkörda bakifrån.. Så tre meter från en krock !

Sen när vi nästan är i Sundborn kommer det är en från en sidoväg,
kärringen måste vart i sin egna lilla värld för hon stannade inte.
Snabb reflex för mig och styrde ut på andra sidan efter jag tittat om det kom
någon bil där.. eller tittade jag verkligen ?!! Haha..

Så idag kära läsare har jag haft ganska hög puls.. Haha..
Och tackat gud.. Eller INTE ! Men tack någon för att vi slapp krocka två ggr !

Tittar på Boston Legal på fyran nu, en pedofil har kidnappat ett litet barn.. =(
Fy fan om det skulle hända en själv ! Skulle lugnt ta ett par år i fängelse för att
göra livet surt för den som gjort mitt/mina barn illa.. Utan tvekan !!

Christer sitter här o skyndar på mig, han har laddat ner fyra avsnitt av Chopper
som han ivrigt vill se...
Själv ska jag väl ta och lägga mig snart.. Känner mig rätt hängig..
Skönt var det att sova ut imorse iaf, Lucas sov till kl elva =))
Han är förkyld han också.
Jag tror verkligen på att man sover sig frisk !!!

Var iväg och städade kl tolv.. Inte så jävla drygt faktiskt !

- Lucas - Min son - Mitt liv -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0