Kommentarer!

Skrev ett jätte långt inlägg..
men cp datorn lever sitt eget liv..
Det trycks på knappar som ingen trycker på..
Mysko !!
Aja skit samma!!

Tack alla som har sagt så snälla saker till mig
de senaste dagarna.
Bl a Emelie Hagman som tyckte jag blivit smal Tack vännen!
Cattis som tyckte jag lagt ut ett snyggt kort =) Tack gumman!
Sune som tyckte jag var så sööt =)) Tack !!!

Det som är lite tråkigt med att skriva i denna blogg är ju att man inte
ser vilka som läser..
Eller OM det är någon som läser.. Haha..
Skriv gärna en kommentar och visa att du finns :D

 - I hurt myself today, to see if i still feel -

Kommentarer
Postat av: Emelie

:)

det var kul att träffas i fredags! det får vi ta o göra om snart. kram

2008-09-23 @ 09:02:23
URL: http://angelfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0