illamående.. trött...


De senaste dagarna har jag vaknat upp med världens illamående..
tyvärr håller det i sig hela jäääävla dagen..
Jag mår illa när jag äter, när jag inte äter..
Jag mår illa hela tiden.. Värre blir det fanimig när jag sitter
vid datorn eller skriver på mobilen..
Jobbigt värre iaf..

Trött som en gnu är jag också, okej liite får jag skylla
mig själv.. Gick och la mig halv... tre i natt..haha..
men kunde inte somna, så somna väl runt fyra snåret..
Skulle kunna sova en stund nu när lilleman sover
middag.. men jag skippar det, blir bara en ond cirkel annars..
ja menar sover jag en timme nu är jag knappast trött före två..
Så idag är jag ingen rolig människa att umgås med skulle jag
kunna tro.. Ska nog höra om Martina har lust med en kvällspromenad
idag.. Sen så är det fullspäckat på tvn idag..
Idol.. Andra evenyn.. Främmande fågel..
Filip o Fredrik..
Tyvär så är jue idol och andra avenyn på samma tid..
så blir idol 20.00 , andra avenyn 20.30
främmande fågel 21.00
och vem kan slå filip o fredrik skippar vi idag..
som jag skrev förut, gäller att prioritera =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0