Hösten !


Nu kära vänner är det höst =))
Myys!!
Efter att jag och Lucas varit ute och promenerat i regnet
på kvällskvisten, var även hem till Martina en sväng
så badade jag ett varmt skumbad med tänd ljus..
Såååå härligt !!
Jag är ingen storbadare, men nu när det börjar bli
kyligt så äre så mysigt !
Bloggen..
Christer har frågat mig flera ggr vad bloggen har för mening..
Hmm ja.. Varför skriver ni blogg ??
egentligen är det ju att skriva en dagbok fast alla kan läsa den..
Så är det för mig, rensa hjärnan lite..

Ca två veckor kvar, jag längtar..
men endå är jag lite nervös.. orolig...
meen va skönt det ska bli :D

Nu kom christer tillbaka från tvättstugan,
ska umgås lite med honom..
sen SOVA!! I tid ?? det visar sig..

Tjoo hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0