Hand i hand..


- Vi ska gå hand i hand genom livet du o jag.
Om det händer iblnd att vi lessnar någongång
ska vi trösta varann, det är så det ska va.
Vi ska gå hand i hand du och jag -

Lilleman sover middag nu, Jesper o Linda var här och lekte ett tag
så han var jätte trött.
Längtar tills vi ska äta middag,
hemgjort klyftpotatis och kött med vitlöksbearnaise sås.
ÄLSKAR det.. Mumma.. Fast godast är det när potatisen blivit kall..
Haha en av mina laster.

Fasiken vad skönt det är att vara rökfri =)
Usch vad mycket pengar som man har slängt ut på
ciggaretter. Och vad man utsatt sin kropp för en massa
skit ämnen.
Är tragiskt att jag var rökare i 6 år innan jag slutade.
Och då sluta jag röka när jag var 19 år... Skamligt!

Men nu spar jag in på pengarna och har en friskare (?) kropp..

Allt känns såå jävla deprimernade.. Jobbigt värre..
Ska man orka bry sig ?
Jag är ju en person som bara måste bry mig... *suck*

Men det som stör mig är att det är JAG som får ta skiten...

Vem ser du när du tittar på mig ?
Ser du mig eller ser du dig själv ?
Varför vill du vara en spegelbild av mig ?
Varför inte vara dig själv ??

- Älskar er, Christer o Lucas - .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0