Halv mil..


Jag och Martina har vart ute och gått nu flera dagar i rad, vi går samma runda
varje kväll och mutar ungarna med äpple.. Haha!
Rundturen är ca 5 km, det är ganska långt !
Men det är så skönt att röra på sig. Sista biten brukar vi springa
haha, fy faan om någon skulle se oss.. ! !
Blir nästan som is i bröstet..
Sen när vi nästan är hemma blir man sådär härligt varm och röd i ansiktet.. Haha!

Imorgon blir det dock inget eftersom Martina jobbar och jag ska städa!

Vi har städat här hemma idag också..
Skönt !
Bytt gardiner och sängkläder och lagt in en annan matta
i sovrummet.. Nu är det riktigt höstigt hos oss ..

Jag Älskar hösten . det jobbiga är ju bara att veta hur varmt man ska
klä lilleman.. Just nu är det fleeceset från Helly Hansen.. Lite för litet haha
men det går.. !!

Var jätte längesedan jag mådde så här bra psykiskt =))
Kanske är promenaderna.. Vem vet ! !
Idag har jag tillochmed tittat mig i spegeln o tyckt att jag är VACKER :D
Det ni..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man mår bättre både psykiskt och fysiskt om man motionerar.

2008-09-17 @ 17:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0