Grattis..


Grattis till min syster som fyllde 17 år idag :D
Var upp till mamma på fika här på kvällskvisten..
Gott med maräng svich , fyy faan va länge sedan det var..
Presenten får du på söndag!!

Nå¨tittade ni på Oskyldigt dömd ?
Vad tyckte ni ?
jag tyckte att det var helt okej, om en lite kort..
allt gick så fort på slutet.. men men..

IDOL - ja vad ska man säga, hur duktig är inte hon 16 åringen ?
Speciell röst har hon iaf..
Och den "tjocka" tjejen, underbara sångerska !!

Imorgon är det in till stan o fixa en massa saker..
Sen städa på em..
sen på fredag bär det av, LÄNGTAR !!
Ska bli sååå kul..

Helgen efter det är de Rättviks Marknad,
sista marknaden för året..  :(
Lucas längtar, han vill ha remmar haha..!!

Sen helgen efter det funderar vi på om vi ska åka
en sväng till Värmland.. men vi får se hur det står till
på pengafronten om vi har råd eller ej.

Nu ska Christer få se klart sin film på datorn och jag..
ja vad faan ska jag göra ?
Hmm.. vem vet..

Kyss o smek !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0