Fyy faaaaaaan!!


Jag trodde inte att en tvååring kunde få det här..
Jag trodde verkligen inte det...
Är det mitt fel ?
Faan det är mitt fel..

Hela min värld rasade samman i dag...
När jag fick veta
att det är de han har..
Min älskade son..

Jag kan knappt titta på honom..
Jag mår så jävla dåligt..
Och INGENTING kan vi göra åt det..

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Stackarn kommer få sövas..
Jag kommer få lov att stå och titta på..
Jag klarar inte det här..
Väck mig.. Jag drömmer..

Faaaan!! Va har jag gjort för att förtjäna det här ??
Eller rättare sagt, vad faaan har Lucas gjort
för att få lov att stå ut med det här ??
Snälla svara någon..

All kost och ALLT kommer vi få lägga om..

FUCK YOU!!!!

Fan Gud knulla dig själv i arselet eller nått..
(jag vet omoget, men jag mår piss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0