Freak !


Främmande Fågel - faan va bra den serien är, är sååå spännande..
så måste man vänta en vecka för att se fortsättningen.. Men men..

Imorgon börjar ju den nya serien med Mikael Persbrandt, verkar
jävligt bra. men är det någon som vet om det är påhittade fall eller
om det är sanna historier ?? Allt blir såå mycket bättre när det är sanna..
Men är nog bra endå skulle jag tro!

Jag är fan ett jävla tvfreak haha !!

Mina killar ligger i sängen och sover så sött nu så.
Christer var nog lite sliten efter denna dag !

Snacka om att jag längtar till på fredag =))
Nu vart det lite skit i hjulen, men men vi får helt enkelt snåla som faan..

- Vännen om du mår dåligt och inte ser en ljusning,
  vill jag finnas där för dig. Du måste se att jag vill
  hjälpa dig. Fan jag står här med en jävla strålkastare!
  JAG VILL VARA DÄR FÖR DIG -

Nu ska jag ut på youtube och titta på Nickelback - rockstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0