Farligt !


Haha, ja mycket farligt att Mc Donald´s har öppnat vid Ica Maxi nu..
Vi som är på Maxi flera gånger i veckan och handlar, vi kommer ju
bli stammisar på Donken också..
Som idag... Efter Maxi tog vi en vända i Drive in.. HAHA!!
Men ja, gott var det iaf.. !!

Hittade en gammal cdskiva, som var kanske sex - sju år gammal
vilken musik man lyssnade på då egentligen ...
En låt som gick "Knulla frälsningsarmen, kkkkknullla frälsningsarmen"
Haha.. Och ja.. tyckte nog den var jätte bra då !!

Tycker ni som läser min blogg att det är irriterande att jag byter
teckensnitt hela tiden ?!
Då får ni fortsätta irritera er på det.. för jag bara MÅSTE byta snitt.. Haha..

Tittade på Lilla Jönssonligan idag.. Var väl helt okej.. Gillar dock de äldre lilla
jönssonligan bättre.. Bättre skådespelare i dom. !

Som vanligt tog det nästan över en timme innan Lucas somnade,
han ligger och pratar med sig själv hur länge som helst..
HAHA.. Måste bara berätta en av alla saker han sa..
Han släppte en fis.. och sa då " Puuuh luktar skit"
Haha.. Var svårt att låtsas sova då vill jag lova. Min lilla goding =))

Imorgon blir det antagligen Borlänge med Martina en sväng på kvällskvisten..

Jag är sååååå sugen på att gå på fest och träffa en masssa människor.
men verkar inte bli nå sånt imorgon  =(

Ne ska väl låta Christer titta klart på filmen på datorn..

Btw, tror jag blivit beroende av att skriva blogg..
Haha.. JAG BARA MÅSTE !!

Över och ut..


Kommentarer
Postat av: emelie

tack :)

ja vi får hitta på något snart ! vore kul att träffas "gamla" gänget någon gång också o göra nått.

kram

2008-09-20 @ 13:08:02
URL: http://angelfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0