En massa skit


Att man har ett sånt enförmigt liv.. Inget jag klagar på absolut inte.
Men kan inte vara roligt att läsa om typ samma sak var eviga dag ?
Men någon rysk måste jag ha roat iaf ?! Någon som kommenterat min
blogg jätte lång kommentar på ryska.. Kul att man fattar vad det står liksom.

Dags att införskaffa sig en ny mobil också blir nog en Nokia 6220
bra kamera.. och mycket minne.. Gps är det också, men det kommer
jag endå aldrig använda.. Tror jag..

Längtar INTE till på torsdag.. Ska städa på igen.. Och då är det storstädning
med golv torkning o allt.. Aja.. That´s Life..

Idol imorgon, alltid roligt att se folk göra bort sig.
Jag fattar seriöst inte varför man utsätter sig för det.
Man måste ju höra själv att det låter förjävligt..
Skulle jag någongång få för mig att vara med så skulle
jag lätt klä ut mig så inte en människa skulle känna igen mig..

Idag vart det bloggskriving mycket tidigare än annars..
Kanske blir sängen tidigare också..
Vet man aldrig kanske fastnar framför datorn..
Men Christer sitter här brevid nu så han lär väl ska sitta på
datorn..
Lucas lär ju vakna runt åtta- nio snåret imorgon så det är väl
bäst att krypa till kojs i


Kommentarer
Postat av: kattis

Haha, på ryska? Ja men du får val ta å löra dej det då.. :P

2008-09-10 @ 16:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0