Att döda spindlar !


Jag är en riktig spindel mördare, så fort jag ser en spindel slår jag ihjäl den.
Är den riktigt liten kan jag låte den leva, men annars så har den spindeln jag
ser sett sitt sista ljus.

"Dödar man en spindel, blir det regn "
Vem kom på det ? Om det skulle vara sant så borde det i pricip
regna alla dygnets timmar, eller ??

Satt och läste tidningen för ett tag sedan, var därför jag kom o tänka
på spindlar.
SVARTA ÄNKAN finns i Sverige.. Huuu ...
Var en man i Värmland som hade hämtat hem en bil från USA och sedan
haft bilen i garaget i tre år. När han sedan öppnade bildörren hade det krypit
ut en massa spindlar - en massa svarta änkan.. de hade alltså försökat sig i 3 år.

Usch undrar vart alla dom tog vägen ? De borde ju inte ha hunnit ta dö på allihopa..

Som tur är så har det minskat på spindlar hemma hos oss, när vi flytta in slog vi ihjäl uppåt
sju stycken per dag..

Faast iförrgår när jag hade badat och skulle sätta på mig badrocken, då ramlar det ner en STOR
spindel på golvet... Stod och skakade badrocken i flera minuter innan jag tordes ta på mig den..

Nog om det..

Idag var vi in till loppisen en sväng, som vanligt hittade vi ingenting..
Var sen ner på stan, skulle köpa ett par jeans åt Lucas..
Men när vi var där kom jag på att vi glömt presentkortet hemma =(
Fast jeansen fanns endå inte i hans storlek..
Vilket påminnde mig om att jag skulle titta deras hemsida nu..

Ha en trevlig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0